سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادامه مطلب...

 

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری فرانسه از بروکسل ، فابیوس که در نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بروکسل حضور یافته است، شرایط فعلی منطقه را بسیار بسیار سخت خواند و افزود: هیچ چیز نمی تواند ادامه یافتن کشتاری را که قربانیان زیادی گرفته و تنها نتیجه آن افزایش نفرت و تنش میان مردم بوده است، توجیه کند

وی افزود: فرانسه اقدام قاطع را برای برقراری سریع آتش بس خواستار شد.

فرانسوآ اولاند رییس جمهوری فرانسه دیروز (دوشنبه) اعلام کرد که باید هر اقدامی برای پایان دادن فوری به رنج مردم غیرنظامی در غزه صورت گیرد.

بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به قاهره رفته اند تا پس از 14 روز بمباران غزه که به شهادت بیش از 570 فلسطینی منجر شده است، برای برقراری آتش بس میان رژیم صهیونیستی و حماس تلاش کنند.

 

 



یک زن موتور سوار انگلیسی در دو سال گذشته به مدت دو ماه تمام مناطق ایران را از طریق موتور سیکلت پیموده است.

 به گزارش عصر ایران "لوییز پریس" موتور سوار حرفه ای و گردشگر انگلیسی در سال های 2013 و 2014 دو بار و در مجموع 60 روز ، مسافتی معادل 3 هزار مایل  (4800  کیلومتر) را از شمالی ترین نقاط تا کویر مرکزی و شهرهای اصفهان، شیراز و یزد و..   را با موتور پیموده است.

 

این موتور سوار انگلیسی در گزارش هایی که درباره سفر به ایران نوشته ، مردم ایران را مردمی بسیار مهربان و میهمان نواز خوانده و  تصویری که از ایران دیده است را کاملا مغایر با آنچه که در تبلیغات منفی  از ایران در رسانه های جهان تصویر می شود، دانسته است.

 پریس در گزارش های خود بر رانندگی زنان در ایران ولی عدم صدور گواهی نامه موتور سواری برای آنان و نیز به مساله بالا بودن آمار مرگ و میر در جاده های ایران تاکید کرده است.

 



باراک اوباما در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار آتش‌بس فوری در نوار غزه شد.

 باراک اوباما در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار آتش‌بس فوری در نوار غزه شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز (دوشنبه) در تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر بر حق اسرائیل در دفاع از خود تأکید کرد و خواستار برقراری فوری آتش‌بس در نوار غزه شد.

حملات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه تاکنون 400 کشته و بیش از 3000 زخمی برجای گذاشته‌ است.

جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا قرار است امروز برای دیدار با مقام‌های ارشد مصر و سایر کشورها به قاهره سفر کند.

از سوی دیگر دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس در تماس تلفنی با نتانیاهو بار دیگر از این رژیم برای "دفاع از خود" حمایت کرد و کشته شدن سربازان اسرائیلی را به وی تسلیت گفت (!) و نسبت به افزایش شمار تلفات غیر نظامیان در نوار غزه ابراز نگرانی کرد.

سخنگوی کامرون تأکید نخست‌وزیر انگلیس و نتانیاهو راه‌های کاهش خشونت‌ها را بررسی کرده و توافق کردند که ابتکار عمل صلح مصر کارگشا خواهد بود.

به گزارش ایسنا، از سوی دیگر مذاکرات خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین قرار است امروز در قطر درباره آتش‌بس برگزار شود.

 



 

رییس سازمان دفاع از فلسطین در مالزی روز قدس را نماد همبستگی مسلمانان جهان دانست و گفت که مسلمانان در روز قدس امسال که با یورش عاصبان صهیونیست به غزه و کشتار زنان و کودکان همزمان شده است باید اتحاد خود را که محور خنثی سازی دسیسه های دشمنان اسلام است، نشان دهند 

سید شیخ العطاس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: روز قدس به عنوان یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین ریشه در این باور دارد که مسلمانان از طریق همبستگی و وحدت می توانند استعمارگران را از تجاوز به خاک خود بازدارند

به گفته وی، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی پناه غزه را شاید بتوان به نوعی پیامد دشمنی برخی گروه های اسلامی با یکدیگر دانست و رهبران سیاسی برخی کشورهای اسلامی و سازمان هایی مانند سازمان همکاری اسلامی نیز در این فرایند با عملکرد ضعیف خود در بوجود آمدن چنین شرایطی نقش دارند

وی در پایان با ارائه سه راهکار، گفت که مسلمانان باید با کنار گذاشتن اختلاف جزئی با یکدیگر، حمایت قاطع و عملی از مردم فلسطین و همچنین تحت فشار قراردادن سازمان ها و سران دولت ها در جهت پایان دادن به حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی پناه غزه گام های موثری بردارند 

 



 

بنابر اعلام یک پژوهشگر انگلیسی، ایستادن به مدت سه ساعت در روز در تمامی طول سال به اندازه طی 10 دو ماراتون برای بدن مفید است.

دکتر «مایک لوزه‌مور»، مشاور ارشد پزشکی ورزش در «موسسه ورزش، تمرین و سلامت» انگلستان و رئیس بیمارستان‌های دانشگاه کالج لندن، بر این باور است حتی ورزش‌کردن کم نیز می‌تواند برای سلامتی بدن فرد موثر باشد.

وی در یک مصاحبه‌ تلویزیونی گفت ایستادن به مدت سه ساعت در روز و در تمامی پنج روز هفته به اندازه طی 10 دو ماراتون در طول سال برای بدن کارآمد است.

به گزارش ایسنا، لوزه‌مور گفت: این تصور معمول اشتباه است که تغییرات کوچک مانند ایستادن بی‌فایده است زیرا این عمل موجب ارتقای سلامتی افراد و کاهش خطر ابتلای آن‌ها به بیماری‌های قلبی و دیابت می‌شود؛ ایستادن همچنین از خطر ابتلای افراد به سرطان می‌کاهد، سطح کلسترول‌شان را کاهش می‌دهد و آن‌ها را لاغرتر می‌کند.

 

 



 

افراد معمولا از یک ماوس برای کنترل رایانه‌هایشان استفاده می‌کنند اما هم‌اکنون فناوری جدید، عمل ماوس را با بهره‌گیری از ژست‌های دست انجام می‌دهد.

 شرکت آزمایشگاه‌های تالمیک (Thalmic Labs) در واترلوی کانادا نوعی بازوبند هوشمند را معرفی کرده که به افراد امکان کنترل رایانه‌هایشان را با استفاده از ژست‌های دست می‌دهد.

 

به گزارش ایسنا، بازوبند Myo شامل حسگرهایی است که حرکت و فعالیت الکتریکی عضلات بازوی کاربر را اندازه‌گیری می‌کنند. با استفاده از اطلاعات دریافتی، سامانه ابداعی حرکات و ژست‌های دست را برای اجرای دستورات مرتبط روی صفحه رایانه تفسیر می‌کند.

 

فناوری ارائه‌شده متفاوت از کنترلگرهای رقیب مانند «کینکت مایکروسافت» عمل می‌کند که از دوربین برای نظارت بر حرکات فرد بهره می‌برد.

 

گفته می‌شود این سیستم قادر به عملکرد با ویندوز، مک، اندروید و iOS است و از طریق اتصال بلوتوثی «انرژی پایین 4.0» به رایانه‌های سازگار و تبلت‌ها متصل می‌شود. ابزار جدید دارای باتری لیتیم یون بوده و می‌توان آن را شارژ کرد.

 

بهای نسخه نهایی سیستم جدید 149 دلار عنوان شده و در ماه سپتامبر عرضه می‌شود.

 



ادامه مطلب...

شب عملیات بود ، وقتی فهمید مشکلی پیش آمده و فرصتی برای باز کردن معبر نیست ، اولین کسی بود که آمد و گفت : " میخواهد معبر را باز کند. "

چند قدم که به سمت میدان مین دوید ، زود ایستاد ؛ همه فکر کردیم ترسیده !

یکی از بچه ها گفت : " خب بنده خدا فقط سیزده سالشه ! "

برگشت  ، پوتین هایش را از پا درآورد و گفت : " این ها نو هستند و سپس به سمت میدان مین دوید !! "



 

اگر به خاطر طعم خاص لیموترش از مصرف آن غافل هستید باید بدانید که این میوه از خانواده مرکبات حاوی خواص بیشماری برای سلامتی است. 


لیموترش حاوی اسیدسیتریک و در درمان آکنه موثر است. همچنین ویتامین Cدریافتی از آن موجب حفظ شادابی، شفافیت و روشنی پوست می‌شود

بررسی‌ها نشان می‌دهد لیموترش دارای تاثیر آرامش‌بخش بر ذهن و روان است و انسان را از استرس و اضطراب رها می‌سازد

به گفته متخصصان، مصرف لیموترش برای درمان سرماخوردگی و تب مناسب است زیرا ویتامین C موجود در آن سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند

مصرف آب لیموترش به افرادی که مشاغل خسته‌کننده دارند یا مجبور به سفرهای طولانی‌مدت هستند، توصیه می‌شود. لیموترش موجب تقویت انرژی بدن و مقابله با خستگی می‌شود. 


افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند و رژیم می‌گیرند باید به روزانه اما به اندازه متعادل لیموترش مصرف کنند زیرا به بهبود هضم غذا و تقویت سوخت و ساز بدن کمک می‌کند 

 





مطالب قدیمی تر »